Tuesday, December 8, 2009

Pengumuman mid-sem EXAM dan CUTI!!

Posted by faisazli On Tuesday, December 08, 2009 5 comments

Setelah diminta oleh incik Ijud@Big Boss, maka disini saya secara rasminya telah menamatkan status sebagai moderator-tanpa-update.
Jadi untuk makluman sahabat , sahabiah , ikhwah dan akhawat sekalian, berikut merupakan jadual exam pertengahan tahun yang bakal kita tempuhi tidak lama lagi.

Pharmacology - 3/1
Pathology - 23/1
Parasitology - 26/1
Microbiology - 2/2

Kenapa??tak percaya??
ya, anda tidak tersilap baca atau saya tidak pula tersilap taip. Terimalah hakikatnya yang jadual exam telah berubah dan dianjakkan lebih awal.

Tetapi ingin dinyatakan disini bahawa perkara diatas ini masih belum di'fix'kan kerana masih di peringkat perbincangan pihak dekan univerisiti cuma ia adalah kemungkinan besar akan berlaku. Jadi, lebih baik kita sediakan payung sebelum hujan walaupun mesir jarang hujan .



Berita baik dan mungkin juga tidak baik bagi sesetengah pihak apabila sukacita dimaklumkan bahawa winter break juga akan dianjakkan kepada tarikh bermula dari 6/2 sehingga 20/2.
Kepada sesape yang berhajat nak jelajah Europe?UK?atau balik kawen Malaysia?boleh2...tapi tunggu cuti laa.=)


Jadi sahabat2 sekalian, marilah kita berjihad belajar bukan kerana exam semata-mata, tetapi demi menggapai ilmu-ilmu Allah yang tidak terhitung banyaknya.Yalla bina..


bacalah buku sebelum buku membaca anda!!



Sumber maklumat : E-JUD


5 comments:

uwaaaaa apesal jadual cm x best....

huda:itu la pasal...aku pn mnulis post ini dengan berat hati.isk2.

kenape cuti 6/2..?padahal exam habis 2/2..?confuse2..

ade muhasabah@post mortem pasca exam??

@Anon:
sebab Tahun lain blom abes exam. =P

Post a Comment