Sunday, December 6, 2009

Moderator lain bizi dgn rumah tangga masing-masing.haha

Posted by [amiza malik] On Sunday, December 06, 2009 28 comments

  • annaalthafunissa' salam.. x puas hati nih.. kenaper asyik2 cairo boy jer yg update ahsan nas.. mana piginya moderator lain2... kesianlah kalo ayik org yg sama jer...
    Details
    2009-12-05 2:57 PM

  • Dear anna, saya selaku moderator yang pernah update beberapa kali je (dan wakil barisan moderator yg lain) sangat kesal dengan diri sendiri kerana tidak dapat menyaingi pace penulisan cairo boy yang sangat mencanak. idea penulisannya menderu-deru mcm air terjun. tak dapat nak diempang lagi. Hyper gila bai susah nak follow flow dia!

  • sebenarnya cairo boy pun dah segan nak menulis, sampaikan dia meminta secara personal kepada moderator lain untuk update blog ini. Kami berusaha untuk mengimbangi hasil penulisan beliau. Tapi ternyata kehebatan cairo boy dalam meng update blog tidak dapat disangkal lagi. Kami tewas dan tidak berjaya menandingi kelajuan beliau dalam mengeluarkan entri-entri bermutu yang terbaik dari ladang.

  • maka, janganlah tidak berpuas hati atas kelemahan moderator lain. we'll try our best! kan, kan moderator lain???? (sila angguk wahai moderator lain, tanda support)

maka terimalah, lagu ini...





28 comments:

erk ader orang sound ekh???ader jer moderator lain bg entry cumer tak sebyk cairo boy la (backup moderator2 hehehe)

tapi aper2 pun bagus la untuk yg menegur so dat kiter bleh buat improvement atas aper kekurangan ;)

moderator bizi ngn rumah tangga??ha..ha..ha.
err..agk bizi kot ngn tangga umah aku ni yg mmg brtingkat2.=)

ya...tegur menegurla~
-wkil moderator gersang tnpa updet-??erk.isk2.
*angguk utk ayu*

hahaha,lawak tol aa korang ni.x kesa laa sape2 nk update pun.yg aku banyak update pun bukan sume dari pale aku.ade yg dtg dari internet,dari org lain.aku just org tgh je nk sampaikan sume tu.

moderator lain maybe bz dgn kerja2 dorang ke.aku tolong back up skit2 je.kang nnt aku bz (ceyh,perasan),dorang lak tolong aku.kan moderators kan?

btw ayu,jgn puji aku byk sangat.nnt aku kembang.bahasa aku x setinggi ko.xreti nk berpusing2.kalau nk dibandingkan,cm aku ni mantel bumi,ko tu langit ketujuh.kalah hlovate!

thol dh ade blog??erk...

paan sggup abaikan blognye...
thanks paan..

pergh~
just luv the tag: keji.

haha~

thol:yeah tegur menegur penting. thol aga belog? wow wow wow. anda sudah maju

fais azli:aku tahu anak kau ramai. bg susu tiap2 mlm smpi slalu dtg kls mikrob merah mata.

cairo boy: saling meng back up. sweet gila.=P

ali tissot:
i wonder who u r. reveal pls?

hafiz adam: ko je pasan tag aku. bagus!

moderator spt saye xde ayat best cam cairoboy, ayu n c's..

ayt best hanye terkeluar drpd mulu. bile tulis jd hampeh..hukhuk..so........ xmengupdate ini..

stakat tolong2 je boleh ler..blog sndr pn dh bzmn2 x update..pastu kalau update org xmemahami "ketinggian" penggunaan perkataan. dan percampuran bahasa..huahua..

puteri: kau update pakai bhs isyarat pon okeh jua :D

xpayah susah nk wonder.. jap lg kantoi gak...

ali tissot:
who r u? (ayu bermuka serius ingin tahu)

apsal ayu nk tau sangat sape ali tissot??
ade hati ke??haha

ntah.tadek hati. mebi tissot tu mengingatkan kepada jam dan roti tisu so aku wondering gila. nabil tahu ke sapa

ayu~jgn serius sgt.buat suspen skt..hehe

nabil~ade sdkt cembureu di ctu.. jgn marah abg anabil..

tumpang tanye.. blog mentol ape ye?...

xkesah la sape3 yg menulis, janji t'update gak blog ni~ *terima kasih pd semua moderator*

macam-macam la korang nih..korang nih kontroversi selalu..

nak tau gak blog mentol aper??mesti mantOp!

eh..

ai sape ek??

bukan ahmad ibrahim kn???

ali tissot baek ko gtau name ko..
ak takt ayu mkn x kenyang, mndi x bash..
sape yg ssh??

tahniah2.
taun depan bakal dapat anak sedara gen7.

erk tolong jgn buat bender2 tak betul...ak takder blog pun...register sebab nak comment coz ader sesetgh blog yg tak leh guner namer anynomous.... :) ak tunggu baim ader blog dulu baru ak buat..... hehehehe

HELmi~ baem dah buat livejournal dah..
myb xkan buat blog...

nabil~ bia la ayu makan xkenyang..bleh diet..
tidur xlena pn xpe.. bleh tahjud..
tp mandi xbasah tu unlogikal..
abg nabil yg susah hati...

salam.. manfaatkan ruangan maya ini.. berhati-hati.. semoga kita semua tidak membuka peluang untuk ikhtilat tidak syarie daripada berlaku.. maafkan ana yang dhaif..wallahualam..

ayu:
'fais azli:aku tahu anak kau ramai. bg susu tiap2 mlm smpi slalu dtg kls mikrob merah mata.'

ces..cess..dan cesss ayu.hazihi fitnah~

Post a Comment